Thursday 25 April 2013

Impossible is nothing- sebuah kenangan lalu

Assalamualaikum...

Lepas dh grad dr USIM ni, sejak berkerja sepenuh masa,ak dh kurang masa utk melibatkan diri dlm dunia seni...dh lame rse nye x memegang gitar memetik serta menghasilkan cord2 dgn susunan progression yg akhirnye mencetuskan melodi serta membentuk sebuah lagu... Rindu beno dgn saat tu... Maklumlah org dh kje.
Tp toksah tipu la klu kate x rindu dgn semua tu...tuntukan kerja membuatkan masa aku 'dirampas' dr bergiat aktif sebgai sorg seniman...(bajet poyo je. Klu hebat xpe la gk hahaha....)
Sekilas minda aku menyingkap kembali nostlgia bersama sahabat2 baik aku melakar kejayaan sewaktu kt kampus dlu... Antaranya kejayaan kitorg memenangi pertandingan cipta lagu patriotik peringkat MAKUM... Xsgka kot lawan 11 universiti lain tp boleh menang...kite ni U kecik je...tp Alhamdulillah blh mng..
Tu la org kate rezki Allah yg bagi..
Sejak dr tu aku terpikir kata2 hikmah dr 'ayahanda kitorg'

"impossible is nothing"

Jadi dr situ aku cube terapkan dlm kehidupan ak...ini nmanya SELF MOTIVATION.

Semoga korg selalu sukses dlm kehidupan korg yo!

http://news.usim.edu.my/ms/berita-kampus/item/115-urusetia-kesenian-pelajar-menggegar-di-arena-ipta

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...