Wednesday 13 April 2011

show @ pwtc

Fuh...lme nye x update blog ni...sory la xsmpat la nk update...
huhu...bru2 ni aku bru je pas show di pwtc sempena perjumpaan MPP (majlis perwakilan pelajar) universiti2 seluruh malaysia bersama dgn Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin...rasa bangga gk dpt berada dikalangan MPP seluruh malaysia wlaupun aku hanya insan biasa yg rasa nye x layak pn jd MPP(kerana aku hanya seorg musician)....hehe...

 Majlis perjumpaan MPP Universiti2 seluruh Malaysia dgn Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin

Waktu mlm tu kitorg dr unit kebudayaan persembahkan persembahan band akustik, tarian, nyanyian solo, nyanyian keroncong (ssh tau nk nyanyi keroncong...ana rafali belum tentu dapat nyanyi keroncong...hehe...sory ana..:)) dan nasyid...Mlm tu aku dan geng2 aku di amanat kan untuk wt show akustik (aku mcm biasa la dgn flute aku) dan jd music iringan untuk persembahan nasyid and lagu puisi...
Alhamdulillah sume berjalan dgn lancar...aku memula ingat nk upload video dlm blog ni tp lupe plak nk rekod mse show mlm tu...hehe...sory ek...

 Yang terlibat. Dari kiri-Yus, Roy (org kuat dikir barat), aku dan Nas.

Tp yang paling best nye kt situ kitorg dpt mkn kt satu restoran yg hanya org kaya je mmpu jejek kn kaki di situ. Restoran "RIVERSIDE", terletak kt dlm pwtc tu jgk (klu yg dh biasa g sne mesti perasan) berhadapan dgn kadai Ariani. Dh la mkn free plak tu, terasa mcm kaya sekejap...haha...

Dinner at Riverside
Anyway aku sgt puas show mlm tu...:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...