Monday 15 August 2011

kne rantai....

alhamdulillah...
smapi juga bulan yg ditunggu2...
npe?sbb setan kne rantai ke?haha..
bulan ni la semua amalan2 yg baik dilipat gandakan pahalanya..so, ini la peluang untuk melipat gandakan amalan kite....:)

Ramadhan kareem...setaun kot tggu bulan ni...smapi gk..taun ni ramadhan aku rasa kan lain ckit dri taun2 lepas...klu mcm taun2 lepas ari pertama pose msti xketinggalan tarawikh...yela semangat smbut ramadhan la kata kn..tp taun ni aku terpkse plak "berkorban" saat manis itu..cz time tu jgak la shift aku kje...rase sayu je teringatkn takbir saat tibe mghrib pertama bulan ramadhan....tp nk wt cmne kn...huhu...
taun ni gk la aku berpuasa smbil keje..keje kt restoren burger king plak tu..byk dugaa woo..dugaan dgn makanan satu hal,dugaan dgn awekz2 yg dtg kt burger king satu hal...(phm2 jela dugaan mcm mne kn)..haha...tp yg best nye ni la 1st ak buka pose dgn crew2 burger king..rase meriah pon ada cz dh mcm kenduri dh..mkn ramai2..huhu...xdala rase bosan....mmg best.(nnt klu ad gmbr aku upload bg korg tgk...)
tp kan, asalkn buka pose je msti aku mkn burger..dh nme pon keje kt burger king kn...xpela dpt save ckit...dh la nk kmpul duit nk g vietnam bulan 9 ni..jimat2...haha...
erm k la..actually aku tgh buka pose ni dgn member2 burger king..dorg mrh2 plak aku gne meja ni untuk on9..hehe..k la...nk smbung berbuka..
selamat berpuasa and tingkatkn amalan di bulan mulia ini...pahala berganda di bulan ni jgn di sia kn..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...