Friday 1 August 2014

SIMKAD ALTEL SOLD OUT!

Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya Aidilfitri maaf zahir batin. Lama aku tak update blog ni disebabkan nak prepare untuk raya dan balik kampung. Lagi pulak bila beraya kat kampung aku ni, trend konvoi beraya masih lagi bergiat aktif dalam kalangan saudara-mara. So agak tak sempat nak sentuh komputer kesayangan ini untuk update blog. :)


Cakap pasal raya memang tak dinafikan memang meriah. Memang seronok. Siapa kata raya tak seronok must be something wrong dengan korang. Cuma raya kali ini aku dan family raya tak semeriah dulu atas pemergian Atok kesayangan beberapa hari sebelum Ramadhan lepas. Semoga rohnya dicucuri rahmatNya. Al-fatihah.

"Lets bygone be bygone. Life have to move on"

(Entah betul entah tidak aku tulis ni)

Apa kena mengena raya aku kalini dengan simkad Altel untuk entry aku kali ini? Tengok tajuk entry macam gempak je.

Aku secara rasmi mendaftar dan menjadi dealer rasmi Altel pada 14 Julai 2014 yang lepas. Tak disangka-sangka sambutan terhadap simkad Altel ini tersangat-sangat menggalakkan sehinggakan aku diserbu oleh orang-orang yang hendak mendapatkan simkad ini bagai semut menghurung gula. (maniskan Altel ini!?)

Pada 30 Julai 2014, bersamaan 3 Syawal yang lepas sebanyak lebih dari 60 keping simkad aku habis dijual begitu sahaja. Tidak sampai sebulan stok simkad Altel habis! 

Sebenarnya bukan aku seorang yang kehabisan stok. Kebanyakan sahabat se-Altel aku dari seluruh Malaysia yang menjadi dealer Altel turut kehabisan stok bahkan sejak sebelum raya lagi.

Dahsyat betul penangan Altel.

Promo terbaru dari Altel


So, pada sahabat-sahabat yang ingin mendapatkan simkad ALTEL dari aku, boleh berbuat demikian selepas hari raya ini. InsyaAllah stok akan tiba semula selepas hari raya ini. Harap dapat bersabar di bulan yang mulia ini ye. :)
Wallahu'alam

Semoga sahabat-sahabat semua dimurahkan rezeki. :)

Artkel lain tentang ALTEL:
Feedback pengguna ALTEL
Menjejak Simkad Altel
Soal jawab tentang Altel
SHUKRI SAHARI
PULAU MAMPAT, CHENGKAU
6 SYAWAL 1435H
02.08.2014

4 comments:

  1. macam nak jadi ajen juger.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy mmg dealer sah ALTEL. Memang tengah cari orang untuk jd ejen sekarang. Kalau ada sesiapa minat nk jd ejen boleh whatsapp sy di 019-6107105 / email : mshukrisahari@gmail.com. :)

      Delete
  2. Mcam best je jadi agen. Saya mcam berminat.

    ReplyDelete
  3. Kalau saya nk tukar dr plan maxis ke altel menggunakan nombor sedia ada mcm mana ye?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...