Tuesday 19 August 2014

Altel Semakin popular

Hari ini aku terkejut ungka (adik beradik terkejut beruk) sebab stok sim aku yang baru aku ambil dari HQ (bukan puluh, tapi ratus) sabtu haritu dah habis dijual harini! 



Bayangkan, dengan hanya RM7 untuk starter pack Altel, dah boleh dapat simkad yang support 4G LTE. Dah confirm-confirm boleh support HSDPA (High-Speed ​​Downlink Packet Access - 3G yang dipertingkatkan (generasi ketiga)). Siap ada RM5 topup (pre-reload) sedia ada dalam sim tu.

Bila topup kali pertama lepas activation (contoh RM30), dapat bonus 10% serta merta, (contoh RM30 dapat RM3). Tempoh tamat (validity) pula 60 hari!

Internet pula PALING MURAH dan covarage LUAS (hingga ke ceruk kampung) yang menjadikan antara sebab utama Altel menjadi kegilaan rakyat Malaysia sekarang.

Testimoni pengguna dari Kulim


Bayangkan hanya dengan RM15(untuk 500MB) boleh dapat internet sebulan. RM28 (untuk 1GB) dan RM48 (untuk 2GB) boleh dapat internet TIGA bulan! Gila kan?

Disebabkan faktor-faktor di ataslah antara penyebab utama stok simkad aku selalu sold out. Alhamdulillah.

Sebab itulah aku ingat nak cari ejen dan dealer untuk mengisi permintaan yang semakin  meningkat ini. Siapa nak jadi ejen dan dealer angkat tangan?

p/s - Sesiapa yang ingin mendapatkan sim Altel ini / berminat menjadi ejen / authorized dealer Altel, sila hubungi saya 0113 2000 715 / 019 610 7105 / email ke mshukrisahari@gmail.com

p/ss - berniaga produk yang sah-sah mempunyai permintaan yang tinggi sah-sah ada keuntungannya, insyaAllah. :)

Wallahua'lam.


Cara tukar ke ALTEL dengan nombor yang sama

SHUKRI SAHARI
BANDAR BARU NILAI
24 SYAWAL 1435H
20.08.2014

4 comments:

  1. Best kan guna altel....dlu sy pengguna tegar celcom..balik kg pon nk dpt coverage cm siput..pas tukar altel haaa...high speed sokmo...H++ sediaaa....4g x naik la bukan hp LTE...ngehngeh

    ReplyDelete
  2. ada yg cakap2 betul ke kuota data altel cpt habis..1GB habis dlm 20 hari je, laju macam air paip..jz nak tnya ada tak aduan dri org lain tentang kuota cpt habis ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terpulang kepada pengguna sebab internet Altel sangat laju sampai kadang2 ada yang tengok youtube xsedar tau2 dah abis kouta (saya pernah mengalaminya). sebenarnya guna mana2 talian pun sama akan cepat habis kalau selalu tgk video online / download / streaming. Tambahan pula internet Altel ni memang tak dinafikan laju dsampai kita pun leka guna dengan penuh rakus. huhu

      Delete
    2. Mcm celcom bila kouta hbis blh tambah
      Altel tiada ke untuk tambah kouta internet

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...