Tuesday 15 March 2011

Hikayat Merong Mahawangsa (Official Bahasa Malaysia Trailer)



Semalam(13/02/2011)...aku dan seorg "teman"aku (phm2 ye..hehe...) g tgk sebuah movie yg skang tgh hebat dperkata kn seluruh tanah melayu (malaysia la...) yg mne dikata kn filem ni menelan belanja 8Juta beb!!!
aku 1st time dgr mula2 mcm xcye filem melayu blh cecah byk tu tp bile tgk penerbit dia bru aku phm....xhairan la filem semahal tu mmpu membuat kn org asyik berckp ttg nye...
filem yg di terbit kn oleh KRU tu dh membuat kn aku dan teman ku td kagum giler dgn kebolehan anak watan menghasilkan filem sehebat itu...

Hikayat Merong Mahawangsa...sebuah filem epik yg amat meneruja kn...

Tahniah aku ucapkn kepada pelakon2 dan KRU sendiri yg dh hasilkn filem sebegitu hebat dgn teknik CGI yg begitu berkesan...rase nye xsia2 dorg spend 8 Juta untuk filem yg mengambil mse lebih kuang 2 thn ni...

pd spe2 yg belum tgk baik g tempah seat anda skang sebelum anda menyesal...bila korg dh tgk filem tu bru korg dpt rasas ape yg aku rasa...(serius best giler!)

nk tgk trailer dia meh tgk sme2 kt bwh ni ek....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...