Tuesday 22 March 2011

Johan FENU 2011

Ramai yang tanye ttg lagu yang aku buat untuk grup Intracksee sempena pertandingan Festival Nasyid Universiti2 Malaysia 2001 FENU '11 yg membawa kemengan kepada grup Intracksee untuk kali kedua FENU dia adakan...
Lagu yg ku buat ni berjudul "Bangkitlah" menceritakan tentang mengajak semua orang supaya bangkit dr terus berada dari 'zon selesa' yg membuatkn kita terus terleka dan lupa akan perjuangan kita yg sebenar...tau x klu kita xsegera sedar and bangkit kita TAK KAN MAJU sampai bila2!...aku seru semua yg mendengar lag ni agar BANGKITLAH untuk memajukan diri agama dan negara...
nk dgr lagu dia mcm mne?
meh kita tgk sama2 kt bawah ni...video ni di ambil mse priview sehari sebelum pertandingan...hayatilah...





Dlm pertandingan FENU 11 ni main flute tu aku la...huhu...cume yg lainnye aku mempertaruhkan lagu yg korg tgk ni untuk pertandingan ni...xsgka membawa kejayaan...

Alhamdulillah sgt...

Ni plak lagu kedua yg kitorg bwk time FENU...
Lagu puisi yg kitorg bwk time pertandingan kt UMP aritu (dpt naib johan) tp kalini kitorg bwk versi nasyid...meh kita hayati sma2 and amik iktibar dr lagu ni ye...



So pada yg dh dgr lagu aku ni...pe pendapat korg?
bagi la komen ye...senang untuk aku improvise lg untuk lagu2 yg akan dtg...:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...