Monday 14 March 2011

Pertandingan Lagu puisi

salam...

kalini ku nk kongsi pengalaman ku and kemenangan ku and kwn2 ku mse pertandingan lgu puisi kt UMP pd bulan lepas...

nk tgk video ada kt bwh...



lagu ni mncerita kn ttg perasaan seorg bayi yg di buang tanpa belas kasihan...kejam btl kn? aku yg main seruling tu...(ok x aku main?hihi...)

yg penting pendgr mghayati mksud lagu puisi ini...


tu mse pertandingan...seminggu lpas tu...aku dan kwn2 aku di jmput plak untuk wt show kt MHI mse slot pukul 7.50 (xtau la korg tgk x time tu cz time yg enak untuk tido kn...hehe...xkurang jugak yg nk berkejar g keje time tu...)so ku kongsikn dgn korg vdeo kitorg kt MHI ritu...mse ni ada yg ubah cikit dr yg mse pertandingan kt UMP...so..selamat menikmati dan mnghayatinya k...




p/s:

lirik: faiz aziz

lagu: ismail ahmed

solo:joe

flute@seruling: shukri (aku la tu...hehe..)

guitaris: alaq

pemain sudo and backup singer: kimi....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...