Sunday 13 October 2013

Sandiwara Cinta - Covered by me Shukri sahari

Assalamualaikum dan Selamat Menyambut Hari Raya AidilAdha saya ucapkan...


Ramai yang berkira-kira untuk balik ke kampung halaman yang tercinta masa musim perayaan kalini. Siap amik cuti untuk seminggu pun ada. Sebulan pun ada? Baguslah tu. Bukan selalu dapat peluang balik kampung lama-lama ye dak? 

Kebetulan arini aku cuti, so aku pun decide la nak balik kampung jugak. Aik, tajuk post Sandiwara Cinta, tetiba cakap pasal balik kampung ape hal? haha.

Sudah sekian lama, aku tak buat cover song, suatu hari aku terdengar rakan-rakan opis aku menyanyi lagu Sandiwara Cinta ni. Memula pelik jugak apasal dorang asyik keep repeating the same song the whole day. Aku pun ikut terlayan sama lagu tu. Sedap jugak. Then balik opis keluar makan dengan si blogger cantik manis aienzunnur pun aku mendengar lagu yang sama, so aku pun layan kan aje lah. Makin lama keterujaan aku terhadap lagu ni makin menebal. Tebal ke?

Then dipendekkan cerita aku pun pelan-pelan merangka arrangement untuk cover lagu ni. Macam biasa, dengan menggunakan Apple ipod application GarageBand. Just a simple arrangement but hopefully you all like it and enjoy it.

Selamat mendengar!

p/s-oh lupa, kalau suka, silalah share pada kawan-kawan ye. Kalau ada komen untuk penambahbaikan amat-amatlah dialu-alukan. Terima Kasih.



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...